Blogul lui gctinvalentin

MADALINA MANOLE

Sincer,nu imi dau seama de ce Madalina Manole  a ales aceasta metoda de asi pune capat vietii,ce a determinat-o sa se sinucida va ramane o enigma ptr.toti….era o persoana implinita nu ii lipsea nimic,cred eu…poate avea ea ceva pe suflet dar trebuie sa apreciezi ceea ce ai….ptr. ca sunt foarte multi oameni care atarna de un fir de ata si trec prin viata ca rata prin apa si nu se mai sinucid….mare pacat.

Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

Din categoria:Vedete, , ,

One Response

  1. Basarica spune:

    ce tot o tineti si voi atata cu madalina in sus si-n jos?
    baaaaaaaaaa hai gata cu vaicareala ca sunteti ca niste femei drogate la menopauza! a murit si gata. mai sunt multe sa ne ingrozeasca urechile!!!
    au venit si la mine pe blog http://www.basarica.wordpress.com niste gunoaie sa ma critice si sa-mi faca morala ca n-am respect pentru manaila manole si printre ei cred ca ati fost si voi… la masa mea nu imi amintesc sa imi fi cantat asa ca paa!!! nici nu-mi place muzica romaneasca, mai bine magyar zene!!! jos basescu! sus udrea!

Lasă un răspuns

DIAGNOZA AUTO 0727311949 Check Google Page Rank Partener Publisite.ro

SCHIMB DE BANNER

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copiaza acest cod pe site-ul tau.

Blogmoney

toateBlogurile.ro QuickMall.ro

De unde sunt ei

