Blogul lui gctinvalentin

Schimbare tema

Astazi m-am gandit sa schimb tema la acest blog…dar nu cu o tema de pe wordpress ..cu o tema din afara..si vreau sa mai fac si niste modificari..dar cum eu sunt un incepator in domeniul FTP m-am documentat un pic pe net..ce client FTP sa aleg si am ales FileZilla…l-am configurat cum am vazut eu in niste tutoriale despre FileZilla dar nu am reusit sa ma conectez la blogul meu imi da o eroare de genul asta 

 

Status: 

 

Waiting to retry…

 

Status: Resolving address of http://www.gctinvalentin.wordpress.comStatus: Connecting to 76.74.255.123:21…

Status: Connection established, waiting for welcome message…

Error: Could not connect to server

 

ma gandesc ca nu am configurat eu cum trebuie setarile la FileZilla..si acum va intreb pe voi ce trebuie sa scriu la host si la parola si user …sau pe platforma wordpress.com nu merge sa folosesti un client ftp…

Din categoria:Pentru blog, , , , , , ,

2 Responses

  1. Adrian Mladin spune:

    nu poti folosi pentru .wordpress http://ftp.. doar daca ai tu hostul tau si domeniul tau.. atunci poti modifica si tema si tot asa…. trebuie sa folosesti ce au ei… fara embeded fara script fara nimic…. cam prost… la blogspot ai mai multe… imi pare rau ca am renuntat la blogul de pe blogspot…

Lasă un răspuns

DIAGNOZA AUTO 0727311949 Check Google Page Rank Partener Publisite.ro

SCHIMB DE BANNER

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copiaza acest cod pe site-ul tau.

Blogmoney

toateBlogurile.ro QuickMall.ro

De unde sunt ei

