Blogul lui gctinvalentin

Cum am castigat 200 de euro

CU 1 EURO AM CASTIGAT 200 DE EURO

Sa va zic ce mi sa intamplat.
Acum cateva zile primesc un mesaj de la un nr.de cosmote….citesc mesajul si in mesaj scria trimite un euro si poti castiga 200…..in fine nu iau mesajul in seama …zic cine stie ce escrocherie o mai fi si asta….trebuia sa ma intalnesc cu niste prieteni la o cafea….ma intalnesc cu astia si din vorba in vorba le zic de mesaj…uita ba cemessaj am primit…e si ei tot asa au zis e o pacaleala…Radu unul dintre prieteni de la masa zice ia da ma ca trimit eu mesaj si cu un euro la deal la vale imi bag pula in el…acum noi faceam misto de el ca la ars astia de un euro…el ne facea chitrosi si asa mai departe ….dar eu ce zic ia stai ma sa trimit si eu un euro ce am de pierdut..si trimit un euro la numarul cu pricina 0765xxxxxx…si ii zic lui Radu ba nu e vorba de un euro dar de ce sa il dau degeaba….in fine sunt mai multe de povestit…. trec cateva zile si primesc un telefon …..sunteti fericitul castigator la concursului trimiti un euro si castigi 200 de euro…si ii zic ca nu am jucat la nici un concurs eu…..iar femeia imi explica ca am trimis un euro la 0765xxxxxx si ca am castigat 200 de euro….initial nu imi venea sa cred …credeam ca e vro farsa….dupa o discutie mai in detaliu chiar castigasem 200 de euro….acum eu o intreb cum intru in posesia celo 200 de euro…si imi zice ori prin posta ori sa ii ridic de la ei de la sediu din Bucuresti….acum eu ii zic sa imi dea adresa ca vin si ii ridic de la sediul lor…ca ma gandeam ca prin posta iti cere toate datele si nu e bine sa le dai…eram un pic suspicios….acum a doua zi ma duc la sediul lor …la Big berceni unde au sediul ..si acolo intr-un stand dasta are biroul…erau vreo 4-5 persoane care asteptau sa ridice bani si vad ca ii da lui unu 200 de euro lui inca unul tot asa…mi se parea dubios…vine si randul meu…ii explica ca am trimis un euro si m-a sunat cineva sa vin sa ridic premiul….doamna de acolo ma intreaba de pe ce numar ati transferat euro…ca trebuie verificat  bla..bla bla….mai multe alea….imi da bani si eu intreb de curiozitate pai cum se poate asa trimiti un euro si primesti 200 trebuie sa fie ceva la mijloc…si ea imi explica ca este un sistem nou in Romania…este gen un caritas pe telefoanele mobile si ca doar 75% din cei care trimit un euro castiga…incepuse sa imi zica cam toate detalile….cu toate ca nu ma mai intresa eu imi luasem bani …ce mai conta cum i-am luat….si la sfarsit intreb dar de unde ati luat numarul meu de tel. si cum afla lumea numarul dvs. de primiti mesaje….imi zice ca prin publicitate….dar eu nu am vazut nici o publicitate ptr.acest concurs nici in ziare….nici la tv…nici pe strada prin anunturi lipite eu stiu pe unde …nici pe internet…de unde afla lumea nr.de telefon daca nu ii trimiteti mesaj….si mi-a zis sa vorbesc cu nu stiu cine…zic m-ati lamurit…acum plec de acolo si ma gandeam pe drum asa …..dintr-o prostie am castigat 200 de euro ce nu am castigat eu in viata mea la nici un concurs…si castigai la asta care nu vroiam sa trimit un euro…ce zic eu stai sa il sun pe Radu sa ii zic vestea….ba pe mine nu m-a sunat…si ma intreaba chiar ai castigat sau zici la misto….cand ii zic ca ii dau 50 de euro ca datorita lui am castigat….el zice ba chiar e buna treaba asta…dar eu ii zic ca doar 75% castiga din treaba asta …..si cam asta a fost cu  un euro am castigat 200 de euro cine credea asta….merita sa incercati si voi……  
Din categoria:Pentru blog, , , , , , ,

15 Responses

  1. Mark spune:

    Ai avut noroc, ce pot sa zic … altii nu au 😛

    • gctinvalentin spune:

      da ce pot sa zic a fost un noroc tinand cont ca doar 75% castiga asa cum a zis femeia aia…..dar nu aveam si eu un noroc la loto sau la bingo …..ca ala poti sa il numesti noroc adevarat…..dar sunt buni si astia 200 de euro….

  2. Black Angel spune:

    … stii zisu ala… niciodata sa zici nu!!! 🙂

    • gctinvalentin spune:

      asta cam asa e niciodata nu zice niciodata…..dar mi se parea prea de tot trimiti 1euro si castigi 200 de euro…mi se parea ceva absurd….cum asa….si vezi chiar am fost norocos..

  3. Dana spune:

    Interesant ca a ajuns Caritas si pe telefon…totusi, mare grija! 🙂

  4. Mitza spune:

    Tare! Felicitari!

  5. 'mnealui spune:

    Se mai si castiga ceva in Romania! Misto! Bravo tie si spor la cheltuit! Ii mai ai sau s-au dus a doua zi? 🙂

  6. RiviOnze spune:

    chiar de ar fi asa nu ai cum sa demonstrezi ca vor acorda la 75% dintre participanti. ei ies pe plus crede-ma

  7. gmx spune:

    Eu cred povestea aceasta…Si de ce ai afisat faimosul numar? Sa trimita cati mai multi 1 euro? Ai vre-un interes in toata povestea asta?

Lasă un răspuns

DIAGNOZA AUTO 0727311949 Check Google Page Rank Partener Publisite.ro

SCHIMB DE BANNER

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copiaza acest cod pe site-ul tau.

Blogmoney

toateBlogurile.ro QuickMall.ro

De unde sunt ei

